Hoe waardeert u als ondernemer de gemeente Steenbergen?

STEENBERGEN – De VVD Steenbergen heeft een enquête opgesteld om aan ondernemers in de gemeente te vragen hoe zij de gemeente Steenbergen waarderen als gemeente. De enquête wordt begin juni verspreid. Wie geen enquête heeft ontvangen, kan deze opvragen via onderstaand emailadres.

© Kassen afc

Wat is uw mening en wilt u meepraten?

De fractie van de VVD Steenbergen is benieuwd naar de ervaringen en meningen van de diverse bedrijven, winkeliers, agrariërs, etc. in Steenbergen. De VVD wil graag van ondernemers weten hoe men denkt over het vestigingsbeleid in Steenbergen. Hoe zijn de contacten met de gemeente en hoe zou men dat willen. Worden ondernemers betrokken bij nieuwe ontwikkelingen? En worden ondernemers wel gehoord? Begin juni zullen een aantal ondernemers in Steenbergen een digitale enquête ontvangen. De VVD stelt het op prijs wanneer de ondernemers de tijd nemen om deze vragen te beantwoorden. Na het verwerken van de uitkomsten van de enquête gaan wij graag met een aantal ondernemers in gesprek. Aan het eind van de enquête kunnen ondernemers aangeven of men hieraan wil deelnemen. Wanneer ondernemers geen enquête hebben ontvangen dan kan deze opgevraagd worden door een email te sturen naar vvdsteenbergen@ziggo.nl. De VVD hoopt dat vele ondernemers de enquête zullen invullen of opvragen.